بعد از انتشار این گزارش ایرانسل در جوابیه‌ای عجیب ادعا کرد هیچ‌گونه اختلالی در شبکه تلفن همراه ایرانسل به وقوع نپیوسته و مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور هیچگونه مشکلی در استفاده از خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت همراه، نداشته و ندارند.

 

 

از تاریخ 22 اردیبهشت اینترنت «تی دی ال تی ای» ایرانسل در بخشی از شهر تهران قطع شده است.

پیگیری‌های خبرنگار میزان در این حوزه به اینجا می‌انجامد که مشترکان وقتی با اپراتور تماس می‌گیرند در پاسخ به شکایت آن‌ها از سوی کارشناسان ایرانسل عنوان می‌شود: «بله، مشکل در برخی مناطق وجود دارد و مربوط به ما نیست!» و تمام!

خبرگزاری میزان در گزارشی کوتاه {اینجا} به این مشکل شهروندان پرداخت و در انتهای این گزارش نوشت: این قبیل از قطعی‌ها و بحران چند هفته‌ای نبوده و پاسخگویی در مورد پوشش‌دهی در استفاده کاربران از خدمات این اپراتور این سوال را به وجود آورده است که در ایرانسل چه خبر است؟!
 

بعد از انتشار این گزارش ایرانسل در جوابیه‌ای عجیب ادعا کرد هیچ‌گونه اختلالی در شبکه تلفن همراه ایرانسل به وقوع نپیوسته و مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور هیچگونه مشکلی در استفاده از خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت همراه، نداشته و ندارند.

بعد از آن و با پیگیری های متعدد خبرنگار خبرگزاری میزان، متوجه شدیم مشکل این مشترکین همچنان باقیست و ایرانسلی ها در توضیحاتی عنوان کردند: مشترکان اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل نیز در تمامی کشور (به‌جز برخی نقاط در شهر تهران)، امکان استفاده از خدمات این شبکه را بدون هیچگونه اختلالی دارند. تنها در برخی نقاط شهر تهران، به دلیل ارسال غیرقانونی سیگنال‌های مزاحم بر روی شبکه GPS و تداخل ناشی از آن، مشترکان اینترنت ثابت (TD-LTE) اختلالاتی را تجربه کرده‌اند که این اختلال‌ها خارج از کنترل شبکه ایرانسل بوده است.

بعد از آن و با پیگیری مجدد خبرنگار ما از روابط عمومی ایرانسل قول داده شد این مشکل در چند روز آینده بررسی و مرتفع شود اما با گذشت نزدیک به 2 هفته همچنان این مشکل برای مشترکین ایرانسل وجود دارد و علی رغم وعده داده شده این مشکل برطرف نشده است.

خبرگزاری میزان باز هم این موضوع را تا برطرف شدن مشکل مشترکین و همچنین مشخص شدن ابعاد واقعی این مشکل بررسی و رسانه ای خواهد کرد.